Om du som ägare funderar på att överlåta verksamheten, gå i pension, vill bli en del i ett större företag och få draghjälp i att digitalisera byrån är vi intresserade att diskutera förvärv eller samarbeten. Står du inför ett ägarskifte är det bra om du kontaktar oss så snart som möjligt. Genom att processen planeras i god tid skapar vi en bra övergång för kunder och anställda.
Ludvig & Co kan utveckla din byrå
Ludvig & Co’s mål är att få landets småföretagare att växa och vi har den kompetens och resurser som krävs för att möta framtiden och utveckla din byrå till en modern byrå som ger en hög kvalitet och service till dina kunder genom ett brett utbud av tjänster inom Ekonomi, Skatt, Juridik, Affärsrådgivning och Fastighetsförmedling. Genom automatiserade flöden, enkla digitala verktyg och funktioner skapar vi möjligheter att utveckla din verksamhet på ett effektivt sätt och bidrar till att öka konkurrenskraften. Genom ett automatiserat arbetssätt frigörs resurser tid och pengar som kan investeras i kundrelation, erbjudanden och affärsutveckling.
Personlig rådgivning och digitalt arbetssätt får kunden att växa
Ludvig & Co har över 130 kontor över hela landet och har ett starkt fokus på den lokala närvaron. De senaste åren har Ludvig & Co satsat på att stärka det digitala erbjudandet i form av olika digitala paket till fasta priser. Allt med målet att ge kunden möjlighet att vara mobil och på ett på ett enkelt sätt få tillgång till hela vårt utbud av rådgivningskompetens. För det är digitala tjänster i kombination med rådgivning som bygger värde för kunden. Det personliga mötet viktigt, därför satsar Ludvig & Co på en stark lokal närvaro i en alltmer digitaliserad värld.