Vi hjälper dig med alla delar kring fakturahantering
Sena betalningar, missar och annan felaktig fakturahantering kan ha stor negativ påverkan på ditt företag. Påminnelseavgifter och inkassohantering är ofta dyrt och onödigt tidskrävande. Med elektronisk fakturahantering sparar du både tid och pengar, och vi ser till att du får professionell hjälp med faktureringen hela vägen.
Elektronisk fakturahantering ger full kontroll
Genom att låta oss ta hand om dina fakturor behöver du aldrig fundera på förfallodatum eller fakturauppgifter igen. Dina leverantörer skickar sina fakturor till oss, och du granskar, attesterar och godkänner dem för betalning över nätet – när som helst och var som helst.
I den här guiden får du veta vad du faktiskt kan överlåta åt någon annan – så att du kan lägga din värdefulla tid och energi på det som faktiskt är roligt: att driva företag!
Så funkar elektronisk fakturahantering
Ett system för alla fakturor
Eftersom alla fakturor finns i systemet samma dag som fakturan anländer får du bättre kontroll på resultat och likviditet.
Bättre kontroll över flödet
Vi garanterar att dina fakturor går till rätt person i rätt ordning. Du får kontroll över flödet och inget försvinner på vägen.
Granska, attestera och godkänn
Du kan, med full säkerhet, sköta attest och kontroll av fakturorna – precis var du vill och när du vill.
Elektroniskt arkiv
Alla tidigare fakturor samlas i ett arkiv, enkelt att komma åt.
Senaste ur företagarbloggen
I Företagarbloggen hittar du massor av tips och råd kring ekonomi och andra aktuella frågor för dig som företagare.
Sedan 1 februari 2024 ingår Ekonomiansvarig AB i Ludvig & Co. Genom förvärvet har vi fått både nya duktiga kollegor och nya kunder som vi hälsar varmt välkomna.