För vem passar Digital besiktning?
Tjänsten passar er som vill få koll på och ta nästa steg med digitalisering av er bokföring, den ger en nulägesanalys över vilka system ni använder, hur era olika ekonomiflöden ser ut och vilka eventuella integrationer som finns mellan till exempel ert redovisningssystem och banken eller Skatteverket.
Företagare som driver små- och medelstora, ofta ägarledda bolag och hinner inte alltid med att hitta rätt kring de olika tjänster, system och integrationer som finns på marknaden. Alla företag och alla branscher är olika och det kan vara tryggt att hitta en partner som hjälper till att navigera i en ibland komplex miljö.
Hur fungerar Digital besiktning?
Det är enkelt, fyll i formuläret här nedan efter bästa förmåga, därefter tar en av våra rådgivare kontakt med er för en enklare genomgång av resultatet och framförallt kommer med förslag på nästa steg i er digitaliseringsresa. Ni kommer också att få en rapport med både nulägesanalysen samt förbättringsförslag efter mötet.
Behöver ni hjälp med att digitalisera er bokföring?
Efter att vi tillsammans gått igenom en Digital besiktning så hjälper vi er självklart att digitalisera er bokföring samt att hitta rätt system och integrationer för att så långt det går förenkla er bokföring, allt för att ni skall kunna fokusera på er kärnverksamhet och er lönsamhet.
Förbinder jag mig till någonting?
Nej, just nu bjuder Ludvig & Co på den digitala besiktningen och det finns inget krav på att ni köper ytterligare tjänster hos oss.